سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان را اکرام کنید که آنان نزد خداکریم اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
آموزشی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» جوک و اس ام اس

اس ام اس

دوستت ندارم به اندازه ی اقیانوس، . چون یه روز تموم میشه . دوستت ندارم به اندازی خورشید، . چون غروب میکنه . دوستت دارم . به اندازی روت که هیچوقت کم نمیشه !

اس ام اس عاشقانه

تو ایران از بم که خرابتر نداریم. داریم؟ ............................

بمتیم رفیق!!!

 

اگه یه روز فروختمت ناراحت نشو, آخه من گل فروشم

 

عاقد خطاب به عروس:آیا وکیلم شما را با مهریه هزار لیتر بنزین و چهار عدد کارت سوخت به عقد دائم آقافریدون در بیاورم؟ ....... . . عروس رفته ماشینش رو گازسوز کنه؟


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » رضا ( یکشنبه 86/6/11 :: ساعت 1:23 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عدالت
یاهو خدمات جدیدی را به کاربران ارایه می‌دهد
جوک و اس ام اس
لحظه موعود

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 1736
» درباره من

آموزشی

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب